Bästis 17 år <3

Idag är det ingen vanlig dag för idag fyller världens bästa vän år!

Ja som det står ovan så fyller min bästis festis Rebecca 17 år idag! :D (För er som inte vet vem Becca är hittar ni henne som första person i kategorin "Madde presenterar)
För mig är Rebecca en väldigt speciell person som betyder otroligt mycket för mig och jag är verkligen såååå glad att jag har henne i mitt liv (sånt här låter alltid så töntigt men jag menar det verkligen!) Vi har känt varandra i ca ett år och 2 månader nu, och jag har aldrig i hela mitt liv träffat en person som jag klickat så fort med. Under denna tid har vi hunnit med väldigt mycket roligt, bland annat varit i Schweiz tillsammans, skrattat tills vi gråtit, målat oss i ansiktet med blå lera, gjort samma dumma misstag haha, gråtit, varit förbannade, åkt massa moppe, legat på golvet och haft timslånga "deep-talks" och bakat semlor! Men något vi både vet är att vi har haft sjukligt kul under denna tid och jag hoppas att vi ska fortsätta ha lika roligt! :D

Grattis till dig världens bästa vän! Jag älskar dig! <3 Hoppas du får en fin födelsedag hihi! Puss!



Kommentarer
Postat av: Rebecca

Tack min allra finaste vän! Du är underbar <3

2012-11-04 @ 03:58:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback