Vem är jag? (Lär känna mig dag 1)

Okej nu ska jag presentera mig själv, och jag ska försöka göra det bra! ;)



Hej på er! :)

Jag heter Madeleine (kallas Madde) och är en 17-årig tjej (95a) som för tillfället läser mitt andra år på gymnasiet. Linjen jag går heter natur-natur. ;) Jag bor i den stora staden Stockholm och trivs som fisken i vattnet. Skolan tar upp stor del av min fritid, men jag hinner självklart med en massa annat också. Jag tränar 4-5 gånger i veckan, två gånger ägnar jag mig åt min favoritsport som är ridning. Dessutom gymmar jag eller går på pass 1-3 gånger i veckan. Jag tycker med andra ord om att träna! :)

Ett annat stort intresse är foto. Jag äger en Nikon D3100 och fotar även mycket med min mobil, vilket innebär att jag i stort sätt alltid har med mig någon typ av kamera. Bloggen kommer med andra ord innehålla mycket bilder! ;)

Vad ägnar jag annars min tid åt...?
Jo, jag umgås med mina vänner, pluggar, shoppar och lever livet som tonåring. Och självklart bloggar jag också!

Vill du kontakta mig? Maila då till [email protected]

Jättekul att just DU har hittat till min blogg! Hope you like it! :D Nu startar vi resan... ;)


Kommentarer
Postat av: Tova ♥

Vad använder du för objektiv? :D

Svar: Hej Tova! ;) Jag använder två objektiv. Ett Nikon 18-55 mm och ett tamron 70-300 mm. :)
Madeleine Jacobsson

2012-08-19 @ 15:27:14
URL: http://www.ponnysmurfarnas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback