Dag 8 - Min första bästa vän

Min absolut första bästa vän heter Hanna. Vi lärde känna varandra när vi började i samma klass i 6-års. Och sen var det alltid vi. Som lekte på rasterna, som snackade, som lekte efter skolan, som alltid fanns där för varandra och som alltid berättade massa hemlisar för varandra. Ni vet hur det är när man är liten? När man inte bryr sig om utseende, vilka man är med osv... Man bara ÄR.

Vi gick i samma klass till och med tvåan och sedan flyttade jag och bytte skola. Vi höll kontakten uppe ett tag och sågs så ofta det bara gick, men sen tappade vi den. Vi sågs inte på ca 5 år och vi snackade knappt. Men 2009 så tog vi tag i saken och träffades, saker har såklart förändras men våran vänskap är fortfarande densamma. :) Senast vi sågs var på jullovet. :)

Men på något sätt kommer Hanna och jag alltid vara bästa vänner. ♥


Old times ♥

2009

Hanna 2011

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback