Dag 5 - Det här får mig att må bättre

Det finns mycket som kan få mig på bättre humör när jag är nere. Några exempel är:

- Mina vänner
Ganska logiskt, mina vänner lyckas alltid få mig på bättre humör. Ett telefonsamtal, ett sms, en pratstund... ♥

Becca, jag och Ylva :)

- Bra musik
Peppande musik gör mig alltid på bättre humör. Och ni kanske har lagt märke till att jag har en kategori som heter "Ur min Spotify" ;)

- Sommar och sol
Jag fullkomligt älskar sommaren! Det är varmt, soligt och allmänt härligt! Man kan bada, ha sköna sommarkläder och klackar på sig. I ♥ IT!


- Träning
Att träna kan få mig att må mycket mycket bättre. Att få röra på sig, ta ut sig och svettas får mig att må bättre både fysiskt och psykiskt. :)

Spännis... ;)

- Shoppa
Som tjej så tycker jag om att shoppa, framförallt skor. Så en shoppingrunda piggar alltid upp, även fast det kan vara kostsamt ibland och oftast inte är alternativ ett ;)

- Blogga
Bloggen piggar upp mig! :) Att få dela med sig av något och få respons och konstruktiv kritik osv gör att jag mår bättre. Och söta kommentarer gör ens dag! :D

- Bara göra något som jag tycker är roligt
Fotografera, promenera, dansa hejvilt, sjunga rakt ut, baka, äta godis mm, mm! Här finns det många saker som piggar upp! :)

Godiiiis! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback