Dag 26 - 9 saker jag gör varje dag

Här kommer nio saker jag gör varje dag och de första är i ordning... ;)

Jag kollar min mobil.
Det är faktiskt det första jag gör när jag går upp varje morgon. Jag pallar mig upp ur sängen och går fram till mobilen för att kolla om det har hänt något. :P



Jag äter frukost.
Det gör jag VARJE morgon. Har faktiskt aldrig hoppat över en frukost. För mig är det verkligen dagens viktigaste mål. Jag överlever inte en förmiddag utan frukost.


Hotellfrukost ♥

Jag klär på mig.
Jaaa asså det gör väl de flesta... ;)


Borstar tänderna. ;)
Brukar jag göra på morgonen... :P


Gammal bild

Pluggar...
Ja, sanningen svider men jag pluggar faktiskt även på helger... Går man natur så gör man. ;)


In school ;)

Jag skrattar. :D
Jag skrattar faktiskt varenda dag tror jag! Det är ju härligt! :D



Loggar in på facebook. ;)
Det är ju nästan en rutin nu...



Jag smsar. :)
Helt ärligt måste jag säga att det går inte en enda dag utan att jag skickar ett sms. Smsa ♥


Såna här fina saker kan det stå i mina sms... ;)

Jag bloggar! :D
Ja självklart så bloggar jag varje dag också. ;)


Jag bloggandes vid nyår 2009. :)


Kommentarer
Postat av: Lovisa ♥

Dogge....♥

Svar: Jag vet... ♥
Madeleine Jacobsson

2012-09-13 @ 21:19:31
URL: http://lovisaboestad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback