Våga

Inget är så häftigt som människor som vågar tro på sig själva.

Jag blir lika impad varje gång en människa tror på det hon gör, står upp för det hon vill och tycker. DET tycker JAG är häftigt! Sådana människor respekterar jag till 100%. Ofta är det också de människorna som tar sig längst här i livet, de som står upp för sina ideér när alla andra slänger iväg kommentarer som: "Det där är en dum idé!" "Det där klarar du aldrig!" "Skojar du med mig?" Nedlåtande. Eller avundsjuka.

Många människor skulle redan här backa av och ångra sig. De vågar inte tro. Men sen finns det då en del som utan problem kör sitt eget race, trots att folk inte tror på dem. Men de vågar tro på sig själva. Vilka tror ni det är som står med prisrosetten i handen på tävlingar? Eller som blir befodrade? Som lyckas med det där eventet? Som får starta ett eget klädmärke?

Är de dem som vågade och trodde? Eller de som backade av när de fick kritik?

Just det... ;)



Våga tro på dig själv, det är starten om du vill lyckas här i livet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback