Tillbakablick sommar 2012 - midsommar






Foto: Jag (& Hanna) | Modell: Jag | Redigering: Ingen alls på någon bild! ;)

Min midsommar i år spenderades för första gången på tre år hemma, vilket var riktigt skönt! Dagen inledes med lunch tillsammans med några familjekompisar mitt under den strålande solen. Vi begav oss sedan ner till midsommarstången och åt tårta och dansade såklart! ;) Därefter tillbaka till oss för bad och solstund. Då började folk droppa in och vi begav oss då gemensamt hem till våra familjekompisar för att avnjuta en riktigt stor och härlig grillmiddag. Kvällen innehöll också volleyboll-match, studsmatta och tv-spel. Den avslutades hemma hos en kompis med trevliga människor och när jag vid fyra tiden körde upp för backen mot mig gick solen upp.
Mycket väl godkänd midsommar! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback