Madde presenterar...

Kategori: Madde presenterar...

Jag vet själv hur tråkigt jag tycker att det är att läsa bloggar där man skriver: "Idag har jag varit med Cecilia. Vi solade och badade osv..."  Alltid kul att veta vad du har gjort idag, men vem är Cecilia? Därför tänkte jag att ni skulle få lära "känna" några av mina vänner. I syfte att ni ska få lite koll på vilka de är, få ett ansikte på dem så att dem inte bara är namn. (Självklart kommer det inte gå att göra med alla. Alla kanske inte vill dessutom, så ibland kommer ni att få stå ut med "Idag har jag varit med Cecilia." Men jag ska försöka undvika det så gott jag kan. :))

Den första kommer snart... :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback