Madde presenterar Lovisa...

 

Vad heter du?
Lovisa Boestad Schön

Hur gammal är du?
15, 16 i höst :)

Skola? Gångsätra gymnasium

Berätta lite kort om dig själv. (intressen, sporter osv...)
Jag tillbringar min största fritid med mina kompisar, familjen och mina djur.
Jag är väldigt framåt och smått galen, men är jag med folk jag inte känner (tex träffar första gången) har jag, trots att jag är väldigt självsäker, svårt att vara mig själv och sätter band på mig själv, håller mig i skinnet och kan vara väldigt tyst - vare sig jag vill eller inte.

Hur känner du & Madde varandra?
Vi började snacka via stallet eftersom att vi kände varandra från skolan ;)

Och hur ofta brukar ni ses?
Alldeles försällan :(

Vad tycker du om hennes nya blogg?
Jag tycker att det är jätteroligt att hon bloggar igen då hon skriver så bra, genomtänkta inlägg! Mycket bilder men ändå inte FÖR mycket som det kan bli ibland. Jag är inne flera gånger per dag and I love it! ;)

Har du en blogg?
 
www.lovisaboestad.blogg.se :)

Singel/förhållande?

Singel men det kan ändras snart.. ;)

Ditt bästa minne med Madde?
Alla skrattattacker

Berätta en rolig/udda/knasig/hemlig sak om dig själv?
* Folk får ofta uppfattningen att jag är puckad men egentligen är jag inte det, jag har haft det jävligt svårt i grundskolan och kämpat hårt men är långt ifrån puckad. Anledningen? Jag tror det är för att jag är så OTROLIGT över pigg hela tiden så folk kan tycka att jag är flamsig och oseriös.
* Jag skulle nästan kunna säga att jag vet ALLT om gerbiler (ökenråttor)... Jag skulle lätt kunna skriva en tjock bok om de djuren.
* Jag tycker tandställning är sjukt fult (men jag hade det själv, för det var sjukt ''värt'')


En liten fin video som vi spelade in när vi pluggade på Bibblan i januari ;) (från min förra blogg)
Trackback