Dag 30 - 10 random frågor

Vad fick dig att börja blogga?
Jag började blogga därför att jag tycker om att skriva, dela med mig av bilder och för att jag verkligen tycker om att gå tillbaka och kolla vad jag gjort tidigare. Sen var det också så att jag skaffade blogg för att alla andra hade det och jag tyckte det verkade kul. :) (Hade min första blogg för 3 år sedan).

Vem är din förebild?
Jag har två förebilder i mitt liv. Min kusin är den ena, och det är för att hon är en grym tjej. Min andra förebild är faktiskt en tjej som är lika gammal som jag. Hon heter Linn Olsson och driver en stor (och grymt bra) blogg. För mig är hon en förebild pga att hon är driven som få, står upp för sig själv i alla lägen och går all in i det hon gör. :)

Vad vill du göra i framtiden?
Jag har inte bestämt vad jag vill göra i framtiden, än. Men jag kommer förmodligen plugga vidare, kanske resa lite utomlands, och sen börja jobba. :) Men vi får se vad som händer!

Om du fick vara en annan person för en dag, vem skulle det vara då och varför?
Om jag fick vara en person för EN dag så skulle jag vilja vara en grymt duktig skådespelerska (kanske Noomi Rapace) och få vara med under en filminspelning av en storfilm, eftersom jag alltid undrat hur det är. ;)

Beskriv din klädstil med tre ord.
Egen, utstickande, tjejig.

Vad utmärker en bra blogg?
En bra blogg är en blogg med bilder till varje inlägg, blandade inlägg och bra uppdatering. :)

Om du fick en miljon kronor, vad skulle du göra?
Jag skulle shoppa, resa och sen skulle jag spara undan en stor del. :)

Vilken färg är din tandborste?
Min tandborste är grön! :D

3 saker du tar med dig till en öde ö?
Rebecca, min mobil och massa mat & vatten.

Sover du på någon särskild sida?
Nej det gör jag inte, kan dock inte sova helt på mage haha! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback