Dag 24 - Ett sommarminne



Ett sommarminne från förra förra sommaren var den veckan då jag tog moppekörkort. Åh vilken bra vecka det var! ;)
Jag tog det dessutom under ganska kort tid vilket var jätteskönt. Kurs måndag-tisdag. Satt på moppen och körde manöverbana första gången i mitt liv på måndagen. Körde upp i trafiktisdagen (andra gången jag satt på en moppe) och blev godkänd! :D Moppen (en Yamaha Neo's 4) införskaffades på onsdagen och hade därför lite ångest över provet på torsdagen. Ville ju så himla gärna ha kortet när jag visste att moppen väntade. Gjorde provet på torsdagen och blev GODKÄND med 59 av 65 poäng på första försöket! :D Moppen hämtades på lördagen och sedan dess är jag deeply in love... ;)

Såhär glad var jag efter provet:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback