Dag 17 - Min bästa vän

Min bästa vän... Jag har ingen bästa vän, jag har flera bästa vänner:


Hanna A ♥
Lärde känna Hanna i 6-års och det var alltid vi. Umgås fortfarande emellanåt, även fast vi bor en bit ifrån varandra. Riktigt härlig tjej!


Hanna R ♥

Lärde jag känna i tvåan, men det var först i fyran som vi klickade. Sen var det vi 5:an, 6:an, 7:an, 8:an & 9:an. Går fortfarande i samma skola, men i olika klasser. Bääästis ♥


Becca ♥
Lärde jag känna för ca ett år sedan och vi klickade direkt! Har hunnit med en hel del tillsammans på ett år. Älskar vår humor ♥ Allra bästa vän ♥


Louise ♥
Lärde jag känna på dagis! Tappade kontakten efter dagis, men tog upp den igen och nu ses vi med jämna mellanrum. Min klant kompis hihi ♥


Stella ♥
Åh, min fina flicka som jag alltid vänder mig till när det hänt något. Bäst att prata med ♥


Thea ♥
Lärde jag också känna på dagis. :) Våra familjer umgås ganska flitigt och gör resor tillsammans. Vi har alltid kul  ♥


Ylva ♥
Lärde jag känna när jag började gymnasiet och vi har även börjat träna tillsammans. Båda lika tävlingsinriktade och envisa. Kanske därför vi passar så bra ihop...? ;) ♥


Lovisa ♥
Lärde jag känna 2010. Jag och Lovisa vi funkar bara så himla bra ihop. Vi förstår varandra bra ♥


Linnea ♥
Lärde känna varandra när vi började i samma ridgrupp. Började spela CoD (Call of Duty) när jag hade fått det i julklapp och Linnea blev snabbt min bästa CoD kompis. Vi har alltid så himla kul! ♥


Rosanna ♥
Min absolut bästa prata-i-telefon-med-kompis. Ringer alltid henne när jag vill snacka och hon är bäst på att lyssna. Vi ses inte lika mycket som förut, men vi vet att vi alltid har varandra ♥


Johanna ♥
Jag och Johanna lärde känna varandra på riktigt när vi börjde gymnasiet. Vi fungerar så grymt bra ihop, och tycker och tänker likadant om många saker och det leder ofta till bra disskusioner. Vi pratar ofta när vi har något "problem" och ställer alltid upp för varann. Skrattar mycket gör vi också. ♥

Sen finns det många fler kompisar som jag verkligen värdesätter högt. Älskar mina vänner


Kommentarer
Postat av: Lovisa ♥

lovelovelove! ♥

Svar: K ä r l e k ♥
Madeleine Jacobsson

2012-09-04 @ 15:36:37
URL: http://lovisaboestad.blogg.se
Postat av: Hanna R

Detta gjorde min dag - tack!Saknar dig kompis! <3

Svar: Hihi sötis! Saknar dig med! <3
Madeleine Jacobsson

2012-09-04 @ 18:51:25
Postat av: Linnea

Åh jag älskar dig så himla mycket Madde! <3

Svar: Jag älskar dig med hjärtat! <3
Madeleine Jacobsson

2012-09-04 @ 19:53:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback