Dag 13 - Favorit citat

Jag älskar citat.

Vet faktiskt inte riktigt varför, det är helt enkelt något jag bara fastnat för. Tycker om djupa meningar som det finns så mycket innehåll bakom, för oftast är det verkligen så. Men om jag ska välja ett citat så måste det bli detta:

Våga vara dig själv, alla andra finns redan ♥

Att mitt val föll just på detta är för att jag tycker att man ska våga vara sig själv, våga stå upp för den man är och inte låta andra människor klanka ner på en. Man ska inte heller kopiera någon annan, för alla andra finns redan. DU är perfekt precis som du är, så våga visa alla andra vem DU är. Låt aldrig någon få dig att ändra på dig själv för någon annan skull, välj vad du vill göra. Stå upp för dig själv! ♥ Det är något som jag alltid strävar efter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback