30 dagar

Tänkte att ni skulle få lära känna mig lite bättre så jag kör på en vanlig "30 dagars"-lista! Vad tror ni om det? Dag 1 har ni redan fått! :P

Dag 1 - Om mig (inlägget igår)
Dag 2 - Gammal bild på dig själv och en ny bild på dig själv
Dag 3 - 19 snabba
Dag 4 - Mina rädslor
Dag 5 - Det här får mig att må bättre
Dag 6 - En sak som jag inte kan leva utan
Dag 7 - Bloggnamnet
Dag 8 - Min första bästa vän
Dag 9 - En profilbild jag haft på facebook
Dag 10 - Någonting jag gillar att göra
Dag 11 - Ur min Instagram
Dag 12 - Ett ögonblick
Dag 13 - Favorit citat
Dag 14 - En semester jag minns
Dag 15 - Vilka bloggar läser jag
Dag 16 - En bild på mig själv
Dag 17 - Min bästa vän
Dag 18 - En outfit du är nöjd med
Dag 19 - En plats jag vill besöka
Dag 20 - I min handväska
Dag 21 - Stilförebild
Dag 22 - Favoritskor
Dag 23 - 3 ord jag inte klarar en dag utan
Dag 24- Ett sommarminne
Dag 25 - Såhär sminkar jag mig
Dag 26 - 9 saker jag gör varje dag
Dag 27 - Sporter
Dag 28 - 10 bilder som berättar vem du är
Dag 29 - Jag ur någon annans ögon
Dag 30 - 10 random frågor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback