Önskelista 2012

 
 
Alltid de eviga frågan vad man önskar sig i julklapp... ;) Så jag gjorde ett litet collage över vad jag skulle önska att mina paket innehåller på julafton. :)
 
1. En guld-färgad klocka.
Enbart på grund av att jag har en silvrig och en vit, så jag vill gärna ha en guldig att matcha till guldiga smycken.
2. En lila New York Yankees 
Jag ville köpa en sån när jag var i NY men det blev inte av, dock vill jag fortfarande ha den kepsen. Fråga mig inte varför haha! ;)
3. Skärmskydd till kameran
Eftersom att jag lyckats repa skärmen till kameran redan så kan det vara bra att sätta på ett skydd...
4. Tyra Sjöstedts bok
5. Ett kroppsmycke
Åh jag dör! Det är så jävla snyggt... Snälla tomten?
6. Hehe CoD Black Ops 2
Som den sanna CoD-spelaren jag är vill jag gärna ha det nya CoD... ;)
7. Presentkort
8. Ett par Hunters
Vet dock verkligen inte vilken färg jag vill ha...
9. Ett annat kroppsmycke
Jag dööör igen...
10. *Vet inte vad det heter* men en sån man kan ha iPhonen i när man springer
11. iPhone skal
12. En locktång
13. En almanacka
Eftersom att min tar slut till nyår
14. X-lash
Jag önskar mig längre ögonfransar haha...
15. Ett par solglasögon
Mina gick sönder i augusti
16. En svart kofta
 
Ja det var en del haha! Undra om tomten tycker att jag varit snäll i år... ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback