Mitt nyår 2011-2012

Tänkte att vi skulle blicka tillbaka lite på vad jag gjorde förra nyår. Förra nyår var jag uppe i fjällen tillsammans med min familj och en av min bästa vänners familj. Vi bodde tillsammans i en stor lägenhet och jag och Thea sov i samma rum! Mysigt! Vi var där i 4-5 dagar om jag inte minns fel och åkte skidor på dagarna och mös på kvällarna. Det var rätt bra väder, men KALLT!
På nyårsafton började vi med en förrätt hemma i lägenheten bestående av hummer. Gott! Sen skickade vi upp en sån där lampa (kommer inte ihåg namnet) och såg den sväva iväg. Därefter begav vi oss till en restaurang i närheten där vi åt trerätters. :) Vid tolvslaget skålade vi och sköt massa raketer i backen! Det var ett mysigt nyår! Ska jag sammanfatta det med några ord säger jag: One Piece, guld, raketer och skratt! ;)
Här kommer det lite bilder:



Thea & jag

Jaaaa.... Jag lekte tydligen enhörning också?! :P
 
Årets nyår ser lite annorlunda ut... ;)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback