Min lillasyster!

Emelie på en klubbtävling i höstas med favoriten Zimba!
 
 
Som ni säkert redan vet rider Madde på Stockby Ridskola! Hon är otroligt bra tycker jag och det är riktigt kul att hon rider, precis som jag. En annan person som rider är min lillasyster Emelie och även hon rider på Stockby. Varför jag väljer att skriva lite om Emelie är för att hon ser upp till Madde lite och då är det kul att inkludera henne i bloggen. Emelie säger alltid till mig hur duktig Madde är på att rida och jag tror Madde blir lika glad varje gång! 
 
 
Emelie har blivit jätteduktig på att rida och hon har nu börjat rida lite på Ekholmsnäs där jag rider. Där står min medryttarhäst Palle (egentligen Paleur) som är världens mest underbara häst! Det är jättekul att Emelie rider där också nu för då kan vi rida ihop, detta är förstås när hon inte är på Stockby och hänger.
 
 
Jag och min fina Palle, som jag tycker så otroligt mycket om! <3
 
 
Nu vet ni lite om henne, kul! :)
 
/Johanna 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback