Klantigt

Hej på er alla människor där ute! 
 
Kul att se att amerikansk fotboll var populärt haha! ;) Nu till saken att jag ska skriva ännu ett av mina oklara inlägg hehe. 
Idag har jag varit i skolan. Jag har haft totalt värdelösa lektioner och inte gjort ett skit. (I mitt huvud har jag lov nu.) På lunchen åkte jag till tandläkaren för att kolla upp min visdomstand som är halvvägs uppe och krånglar lite, men det löste sig och nu känns det mycket bättre. :) På väg till tandläkaren gjorde jag något som är typiskt mig; klantade mig totalt! Jag åkte förbi min station (jag var inne i min egen lilla värld), sen skulle jag ta tåget tillbaka en station så hoppar jag på FEL tåg igen! Hahhahaha! Så då får jag åka tillbaka, byta tåg igen och ringa min tandläkare och säga att jag kommer bli sen för att jag TOG FEL TÅG! Typiskt mig... Men kul var det! ;)

Imorgon har jag avslutning och sen blir det in till stan med Beccis och handla julklappar! Mysigt! 
Vi hörs med bättre uppdatering imorgon! :)
 
BFF 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback