Igår, 22 december 2012



Hej på er! :) 

Tänkte att jag skulle berätta vad jag gjorde igår (som gjorde att jag inte kunde blogga). Det var nämligen så att jag träffade en del kompisar för att säga hejdå osv innan alla åker bort/firar jul. Först träffade jag Mickeee och han hjälpte mig slå in lite julklappar (ja, jag är typ sämst på det) och sen satt vi mest och snackade lite. :) 
Efter det så åkte jag till centrum för att möta upp Johanna för en fika. Det var trevligt som vanligt! Därefter så träffade jag Ylva och gick i lite affärer med henne. (Jag köpte faktiskt två saker...) Vi hann både prata och skratta! ;)
 
Efter Ylva så handlade jag lite frukt och mötte upp Amanda för att åka hem till mig och ha chokladfondue med henne. Åh. Vad. Gott. Det. Var. Vi hade deep-talk och pratade om livet! (Jag kan säga att jag började tröttna på min röst här efter allt pratande...)
Sist men inte minst kom Lovisa hit en stund på kvällen och bakade pepparkakor + åt middag med min familj. Vi gick även på promenad vid halv 11 tiden, och once again så pratade vi om allt möjligt (gud vad jag pratade igår). Bilder från en del ser ni ovan...
 
Ja, kort sagt kan man säga att min dag var extremt effektiv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback