Historian bakom den här bilden...

 
Den här bilden har faktiskt en ganska rolig historia bakom sig.
Det var nämligen så att det hade snöat ganska mycket dagen innan den här dagen och jag tänkte "Grymt då tar jag mina UGGs idag eftersom att det är snö!" Sagt och gjort drog jag på mig mina mysiga UGGs och gick till skolan. På väg till bussen inser jag att "Shit! Det är slaskigt och blött" men jag hinner såklart inte hem för att byta skor, så UGGsen fick hänga med hela dagen. Stort misstag av mig då de blev vattenskadade haha! Men till bilden då da... Jag försökte såklart gå så lite som möjligt i snön och på marken för att de inte skulle förstöras mer än nödvändigt så när vi skulle till lunchen frågade jag Ylva om hon kunde vara min häst hehe! ;) Och hon sa faktiskt ja, så jag fick rida på hennes rygg hela vägen till matsalen så att mina UGGs skulle må lite bättre! ;) Tack Ylva för det! Hoppla pålle! ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback