Helgen

Heeej på er! :)

Jag sitter här i mitt rum och har pluggat lite spanska. Jag har nämligen muntligt spanska prov imorgon och jag vet inte riktigt hur det kommer gå om jag ska vara ärlig... ;)

Min helg har varit supermysig. I lördags var jag hemma hos Simon med min familj och gjorde massa julgodis (och jag menar verkligen massor). Det var riktigt mysigt och trevligt. Vet ni vad det bästa var? Att Simon och jag kom överens om att vi ska hoppa både bungeejump & fallskärm. Jag taggar till det ska ni veta! ;)
 
Igår var jag som sagt på Stockholm International Horseshow. :) Det var som vanligt bra och väldigt kul (i alla fall för en hästmänniska som mig). Var även nere på mässan och handlade lite. Ni ska få se bilder sen. ;) Dessutom har jag massa bilder från showen som jag ska försöka hinna sätta ihop till ett inlägg någonstans också. Men när det blir får vi se... (Jag har utkast på ett inlägg från FÖRRA helgen haha! Dags att publicera snart... ;))
 
Bild från förra årets show
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback