Fredag, lördag, början på söndag

Detta inlägget skulle kommit upp för 2 veckor sedan hehe...
 
Heeej på er! :)
 
Jag tänkte äntligen ta tag i att berätta om förra helgen. 
På fredagen hade jag kursprov i kemi mellan 8-11. Sedan åkte jag hem och åt lite lunch innan jag begav mig in mot staden för att besöka min tandläkare för en helt vanlig rutin kontroll. Hon tog bilder och skar typ upp hela mitt tandkött haha (inte riktigt men hon skrapade och rengjorde) vilket ledde till att jag blödde och var helt öm i munnen resten av dagen. Inte så mysigt...
Efter det så åkte jag till min sånglektion och hade den. :) Det är verkligen så himla kul! :D 
Snabbt hem igen och direkt vidare till stallet där jag spenderade min fredagkväll på hästryggen, mer specifikt på Comtessas rygg. Vi hoppade bana som övning inför söndagens kändishoppning och hon var riktigt riktigt fin sista rundan, vilket kändes grymt inför söndagen. :)
 
I lördags så kommer jag inte ihåg vad jag gjorde. Tror jag pluggade på dagen och sov ut och tog det lugnt. På kvällen begav jag mig hem till Becca och spenderade kvällen där. Vi såg hela "Mysteriet på Greveholm" för att förbereda oss för årets julkalender och åt massa godis! Jag sov där och så på morgonen dagen efter (då vi försovits oss) åkte vi till stallet och så fick jag träffa och rida hennes ponny Mistral.
Det var superkul och hon har verkligen en fin, men svår ponny. Dock rider hon den jättebra till skillnad från vad jag gjorde haha... (men det är alltid svårt att sitta upp på en ponny och rida den BRA första gången, för så duktig är jag inte (än ;))). Efter det åkte jag hem och åt lunch för att sedan bege mig till stallet för kändishoppning...

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback