18 december 2012

HEEEEEJ PÅ ER! 

Vad konstigt det känns att sitta här, även om det bara var 4 dagar sen sist haha! Hur är det med er? Mår ni bra? 
Jag mår faktiskt rätt så bra just nu måste jag säga. Jag har haft mitt sista prov idag innan jullovet och för det här året. Det om något känns GRYMT! Halva tvåan avklarad (kan knappt fatta att jag faktiskt kan skriva det...) Ja hörrni, vad har jag gjort under de senaste dagarna då?
 
Jag har varit på amerikansk fotboll... ;) (det får bli i ett eget inlägg)
- Jag har träffat några familjekompisar - MYS!
- Jag har haft panik över att jag inte börjat handla julklappar än...
- Jag har ätit tårta haha! 
Inte bloggat bra...
 
Ska berätta mer snart... ;)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback