12/12/12

Ja som vi alla vet så är det ju den 12/12/12 idag! (Kände bara för att skriva det eftersom att alla gör det...;))
 
Jag var först i skolan. Vi fick tillbaka två prov idag och jag är både missnöjd och nöjd faktiskt. Sedan åkte jag in till stan med Ylvis, Johannis och Beccis och åt lunch på Donken. Där träffade jag även tre personer jag inte sett på väldigt länge vilket var kul! :D Därefter hade vi (som ni såg) teater med alla tvåor på vår skola. A christmas carrol tror jag bestämt att det hette. Jag tyckte den var rätt bra! ;) 
Efter den kära teatern åkte jag till stallet, hade hopplektion, landade hemma vid halv 8 och sen var det bara äta, duscha och plugga lite. Jag har dock hela dagen imorgon på mig att plugga, så det blev inte så serisöst hehe... Nu ska jag gå och lägga mig för jag är trött. 
 
(Sämsta blogginlägget någonsin) Godnatt!
 
Foto: Louise Englund (Lillefot)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback