10 saker ni inte visste att jag gjort under resor...

- Jag har krossat glaset ni ser nedan... (Koh Lanta - Thailand)

 
Jag har varit fruktansvärt rädd och förbluffad över en levande staty... ;) (Marbella - Spanien)



Jag har besökt en tjurfäktningsarena! (Malga - Spanien)



- Jag har ridit på en elefant! ;) (Koh Lanta - Thailand)


- Fått skära ut min egen pumpa på en restaurang. (London - England)



- Hängt lite på Obamas kontor i Vita huset! ;) (London - England)


Sett en panda äta! Så söt! (Berlin - Tyskland)



Blivit fotad med Gaudis ödla! (Barcelona - Spanien)



Sett Barcelonas hemma arena Camp Nou! Och dessutom varit inne i deras balla omklädningsrum... ;) 
(Barelona - Spanien)



- Sett en NHL-match mellan New York Rangers och Ottawa Senators inför ett fullsatt Madison Square Garden. :D  (New York - USA)


Henke 


Jag älskar att resa 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback