Skolfoto

Heeeej på er! :) ♥
 
ÄNTLIGEN sitter jag här framför datorn och kan blogga! ;) Som jag längtat! Dagen idag har innehållit mycket träning. Underbart! Den började i skolan med skolfoto (vet ej hur bilderna blev haha), sedan vidare på gymmet och avslutades i stallet med ridlektion.
Gympasset fokuserades på armar och rygg. Jag tyckte det gick bra och det blev rätt intensivt. Sedan åkte jag vidare till stallet och red. Det gick faktiskt helt okej!
Nu sitter jag här och hela kroppen är slutkörd! Men det är så det ska vara! :P Imorgon ska jag på begravning, men bloggen kommer såklart uppdateras ändå! :D
 
Målade mina naglar häromdagen! Like på dem eller? ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback