Outfit a la Sicilien 1

Under veckan jag var i Sicilien tog jag en hel del outfit bilder :) Tänkte att jag bjuder på dem såhär emellanåt och skriver lite kort om hur jag tänkte när jag valde outfit! ;) Hope you like it!
(Ibland får ni stå ut med att jag tar bort mitt ansikte... Sorry about that! Men det kommer inte vara ofta! Lovar!)

Första dagen vi var ute hade jag på mig följande:
Top - New Yorker | Shorts - Gamla, från Kappahl | Klocka - Jetset | Armband - Glitter? | Skor - Scorett | Väska - Longchamp
 
Tanken var att jag mest ville lägga fokus på tröjan eftersom den är lite "speciell". Därför valde jag vita shorts till, en vit klocka och ett enkelt guld armband! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback