Noll motivation

Idag är en sån där typisk dag när motivationen är nere på noll... Allt är liksom jobbigt, fel, tråkigt osv... Min outfit idag är verkligen inte speciell (lägger upp bild sen). Jag har matchat guldhalsband och en silverring! Bra där Madde! Har aldrig gjort det omedvetet förut!

Skolväskan som jag borde ta in på mitt rum och packa upp har jag dumpat på golvet i hallen. Jag vet att jag planerade att springa nu efter skolan. Men det känns inte så lockande just nu... Imorse när jag vaknade var det 7 grader ute och jag fick ta fram min höstjacka! I augusti! :O Nej hörrni! Jag får för sjutton ta och skärpa mig nu! ;) Man gör det inte roligare än vad man har sig! Nu blir det ut på en springrunda med musik, sen dusch, blogg & plugg! Hörs sen! :D

Lyxade till mitt mellis idag! ;) Hallon, blåbär, banan, mjölk och lite mörkchoklad...




Kommentarer
Postat av: amanda

Vet precis hur det är Madde men du har rätt, det är bara att "hang in there". Imorrn kommer säkert vara mycket piggare och gladare ska du se! :D massa kramar! <3

Svar: Precis Amanda! Glad att nån känner som jag! ;) Det får vi hoppas! :D Tack för stödet! Puss <3
Madeleine Jacobsson

2012-08-28 @ 19:41:59
URL: http://www.teamnyman.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback