Mina mål hösten 2012

Tänkte att jag skulle dela med mig lite av mina mål jag har under denna höst. En del är dock hemliga, så dem får ni klara er utan... ;)
 
Skolan:
Den här hösten (hela året) vill jag verkligen satsa mer på skolan, vilket jag också tänker göra; PÅ RIKTIGT!
 
Bloggen:
Försöka köra hårt med bloggen, vilket jag hoppas ska fungera även med skola, träning och kompisar! Hittills tycker jag iallafall att det går väldigt bra! ;) Snitt: 7 inlägg per dag just nu och bloggen har varit "öppen" i 3 dagar. We go hard! ;)
 
Träning:
Inom träningen ska jag göra en ny gyminstruktion och få ett nytt träningsprogram som ska ha fokus på mage och rygg. Jag ska jobba för att få tillbaka min kondition som jag inte tränat på två år...
 
Övrigt (de bästa målen):
- Jag ska le mycket! :D
- Jag ska leva under tiden och inte bara i framtiden och planera massa saker; här och nu gäller!
- Äta glad mat! (Förklaring kommer!) ;)
- Vara mig själv och stå upp för den jag är!
- Vara positiv till allt! :)
 
Där har ni en del av de målen jag har med det här halvåret. Jag vet att den kan vara svårt allt klara allt, men jag ska, precis som vanligt, göra mitt allra bästa så får vi se hur långt det räcker! Let's go! ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback