Lördag 25 augusti 2012

Heeej på er! :)
 
Tänkte bara dra lite snabbt om dagens upplägg, för idag är det en dag med mycket innehåll! ;)
Dagen kommer inledas med att jag beger mig till okända trakter tillsammans med Beccis (henne ni lärde känna igår ;)) där vi ska titta på min favoritsport; nämligen innebandy! :D Ska bli riktigt roligt och ser verkligen fram emot det! Får uppdatera mer på plats...
 
Efter det bär det av hemåt för städning, fixning, matlagning och massa annat mys och sedan blir det kräftskiva här med lite vänner! Ska bli supermysigt! :D Berättar mer om alla roliga grejer jag och Becca har kommit på som vi ska göra ikväll imorgon. (Kan ju inte avslöja de här eftersom att jag vet att några av gästerna läser min blogg! ;)) Hoppas ni får en trevlig dag så hörs vi under dagen! :)
 
Tidsinställda kommer såklart!
 
Bilder från kräftskivan jag var på förra helgen! :P
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback