Klättring

Måste börja med att säga; Gud vad kul att det är så många som redan kikat in här! :D Blir så glad!

Jag har precis kommit hem. Har varit och klättrat tillsammans med två av mina killkompisar, nämligen Rasmus & Love. Det var jätteroligt, men lite lagom läskigt. (Ska faktiskt erkänna att jag är lite höjdrädd ;)) Men det är alltid kul att pröva något nytt! Vi var vid Telefonplan. Riktigt trevligt ställe med trevlig personal! :)

Vidare så kan man klättra på "mindre" väggar utan linor (bara tre meter... ;)) och sen högre då man måste använda linor. Jag klättrade mest på dem utan linor och sen vågade jag mig upp i en av de högre. Att klättra är faktiskt riktigt jobbigt! (Hade inte den uppfattningen innan.) Och jag gissar att jag inte kommer kunna lyfta ett mjölkpaket imorgon (så som Love fint uttryckte det) på grund av träningsvärken jag kommer ha... ;) 


Här är jag påväg upp... ;)


Den "höga" väggen jag klättrade. Jag kom faktiskt hela vägen upp! ;)


Rasmus som är extremt duktig! (SM)  :P


Och så Love som fick bära min väska (haha). Tyckte den matchade rätt bra med hans tröja! ;)


Kommentarer
Postat av: Linnea Törnblom

Usch! Det är så läskigt! Men sjukt kul! :D där jag konfirmerade mig så har dom en klättervägg. En riktig. Vi klättrade på en riktig bergsvägg. Lagom läskigt! Men jag klarade mig högst upp ;)

Saknar dig jättemycket Madde! <3

Svar: Ja det är det! Precis! :D Åh nej vad coolt! Det har jag också gjort, fast det var ingen riktigt vägg, det var mer ett berg och man "klättrade" på riktigt! Åh grym du är! ;)Saknar dig med hjärtat! Men snart så ska vi träffas! <3
Madeleine Jacobsson

2012-08-19 @ 19:15:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback