I will die some day, let's hope it's not today

Godkväll kära läsare! :)
 
Förlåt för min obefintliga uppdatering idag (igår) men jag har inte suttit stilla en sekund idag! Började dagen på gymmet med Love och det var superskönt att träna. (Blir ett pass imorgon också! ;)) Sen hämtade jag ut min bettskena och handlade lite smågrejer till mina tänder. (Smile bitch, smile!!! :D)
Därefter åkte jag hem och åt en snabb lunch för att bege mig till stallet och ridlektion. Gick helt okej! :) Ylva var och fotade så jag lägger upp lite hästbilder imorgon! Står ni ut med det? ;) Ni har inget val... Hehe!
 
På kvällen blev det lite middag på en restaurang faktiskt! Mysigt och gott! Tog en ceasarsallad! Mums! :) Imorgon blir det grym uppdatering med dagens outfit och massa annat skoj! Hörs vi då? ;)
 
You only live once, remeber that!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback