Hästinlägg

Hej på er! :)

Tänkte att jag skulle ha en kategori med namnet "Stallet" så att jag fick skriva lite om hästar (och nej det ska verkligen inte bli någon hästblogg eller liknande, men vet att en del av läsarna är intresserade av hästar och för mig är det NYTTIGT att kunna kolla tillbaka och se.)
 
Igår red jag Oliver (samma häst som förra veckan). Han var mycket mycket bättre igår vilket var kul! :D Han var fin redan från början, men jag fick rida med mycket ben och mjuk hand för att få ihop honom, men tillslut gick han rakt och fint, trampade på bra och slappnade av. Dock rann svetten från både mig och han när vi var klara haha! ;)

Jobbade på medellinjen med att hålla hästarna raka, även ställa och böja, skänkelvikningar och galoppfattningar. Riktigt nyttigt!
 

Bilder från förra veckan !
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback