Hästbilder

Tänkte bjuda på lite hästbilder... ;)
Hade ridlektion i onsdags och Ylva var med mig och fotade så tänkte att jag slänger upp några av bilderna. Ponnyn jag rider heter Oliver, är en d-ponny och till salu faktiskt! Han skulle verkligen kunna komma en bra bit i dressyr med "rätt" ryttare. Jag menar kolla in steget på t ex andra bilden!
Det är bra med bilder från när man tränar, för då ser man vad man behöver jobba med! :)

Fotograf - Ylva | Modell - Jag & Oliver | Kamera - Nikon D3100 | Objektiv -Tamron 80-300mm | Redigering (på vissa bilder - Jag |

Kommentarer
Postat av: louisee

Agree with u!
Med rätt ryttare som får fram stegen skulle han nog kunna bli en duktig dressyr häst.
Allt bra? :)

Svar: Det tror jag med! Ja allt är super! :D Hur är det själv?
Madeleine Jacobsson

2012-08-25 @ 22:51:35
URL: http://www.tingelinge.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback