Där tog sommaren slut

Jaaa... Nu sitter jag här igen! ;)
 
Imorgonbitti är det tidig uppstigning igen. Skolan drar igång och hösten tågar långsamt in. Andra året på gymnasiet, natur natur. Känns som att jag inte riktigt hänger med måste jag säga. Sommarlovet har gått fortare än fortast (hur nu det går till?!) och innan jag vet ordet av det kommer det vara jullov igen. Jag ska väl inte påstå att jag tycker att det är skönt att börja igen eftersom det är så otroligt mycket hela tiden när det är "vanlig" vardag. Men samtidigt vet jag att det väntar mycket roligt också. :D Man gör det ju inte roligare än vad man har sig... ;)
Ska sätta mig och skriva ner alla mål jag har med det här läsåret och vad jag vill åstadkomma, men det får bli imorgon. Det kan vara möjligt att jag kan dela med mig av dem också! ;)
 
Nu måste jag krypa ner i min mysiga säng! Vi hörs imorgon igen!
Sov så gott! ♥
 
Jag & min bästa vän sommaren 2012 ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback