COLDPLAY

Heeej på er! :)

Ledsen för min kassa uppdatering! Men det blev så mycket igår kväll med allt! COLDPLAY var, helt ärligt, det bästa bandet jag sett live. Vilket drag! Konserten var påkostad (konfetti, lysande armband, bollar som studsade runt i publiken, fyverkerier och laser) och riktigt riktigt bra! :D Dem sjöng sina klassiska låtar så som Viva la Vida, Fix you, Paradise osv... Men också en hel del som jag faktiskt inte hört förut (hehe). Men kul hade vi iallfall!
 
Jag och Becca kom dit vid 5 och kön var säkert 1 km lång minst... Men vi kom in ganska fort ändå och sen kunde vi (utan problem) gå och ställa oss i längst fram. :P Sen var det 3 timmars väntan (lite segt) med två olika förband, Marina & the diamonds var det ena och hon var riktigt duktig! Sen kom Coldplay ut och sen finns det inga ord som beskriver hur bra dem var... Har hört många som sagt att dem ska vara bra live, och jag kan inte annat än hålla med! Jag ryser nästan! Både jag & Becca skrek tills vi knappt hade några röster kvar haha! Men det var det värt! ;)
 
Helt enkelt en grym kväll som knappast kunde blivit bättre. Idag är jag dock sliten, trött (försov mig imorse också), regnet har vräkt ner hela dagen, jag har huvudvärk och vill krypa ner under täcket och sova. Men nej det ska jag inte! För snart blir det stallet och en hopplektion. :) Hörs sen! ;)
 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback