Allt gick i ett

Godkväll på er!

Den här dagen bokstavligt talat rusade iväg! Var iväg och gymmade med Ylva och det gick super! :) Är faktiskt riktigt skönt att komma tillbaka till gymmet! Nu är det hårdträning som gäller! ;)

Sen efter gymmet vid cirka 7 åkte jag och träffade Micke. Vi tog en promenad och det var trevligt trevligt! :) Landade hemma vid 22.00 och hade inte ätit något sen klockan 2... Hungrig var bara förnamnet, men nu har jag fått i mig lite mat och ska strax krypa ner i sängen! :) Ska lägga upp dagens outfit också! ;)

Sov så gott!



Kommentarer
Postat av: Rebecca

Tack för att du finns för mej min allra finaste! Älskar dej! Hur lyckades du ta den fulaste bilden på oss? ;) <3 <3

Svar: Tack själv hjärtat! Älskar dej med! Haha du det finns måååånga extremt mycket fulare! ;) <3 <3
Madeleine Jacobsson

2012-08-22 @ 00:06:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback